RSS

Pentru tine.

Probabil o sa citesti asta...si probabil k la inceput o sa fi putin mirata...poate putin amuzata....dar te vei gandi la mine..si din curiozitate o sa continui sa citesti...
O sa uiti k esti la munca...o sa uiti k nu ai chef de munca...o sa uiti k te doare capul...si probabil o sa uiti k mai trebuie sa bei si cafea dimineata...si o sa continui sa citesti...
Si probabil esti curioasa...sa stii ce gandeste persoana care este langa tine zi de zi .... si sa stii la cine se gandeste mereu persoana care este langa tine....Se gandese k te iubeste..si te iubeste mai mult k orice altceva...mai mult k oricare alta persoana...sau k oricare alt lucru.
Zambesti ? Eu da...ma gandesc k deja dormi....e ceva normal :) Eu inca nu pot ....
Stii cat inseamna 11 ore ? Fix 39600 secunde....atat stau eu zi de zi fara sa te vad....39600....oare dak incep sa numar v-a trece mai usor ? Te voi vedea mai repede ? Din pacate nu :( ...
Zambesti iar ? e bine....esti frumoasa cand razi...esti frumoasa cand dormi..esti frumoasa cand esti nervoasa...esti frumoasa MEREU ....si esti a mea...si vei fi a mea.
Te iubesc mult.

1 comentarii:

miki_dootza spunea...

in primul rand bun venit in lumea bloggerilor...intr-adevar am fost uimita si oarecum amuzata...si uite asa ajungem la a doua problema...sper ca postu asta a fost pt mn...asa k sa stie toate pipitele astea virtuale k tu esti al meu:D:D:D:D...TE IUBESC

Trimiteți un comentariu

.