RSS

Un prieten ...


Azi am aflat ca am pierdut un amic. Era un baiat pe care nu il vazusem niciodata...doar jucam counter-strike acum ceva timp. Nimeni nu stia ca acel baiat sufera in tacere. Pentru toti era normal...asculta muzica la fel ca noi, vorbea la fel ca noi si isi facea planuri de viitor la fel ca noi .
Nici unul dintre noi nu stia ca in afara luptelor din joc el ducea o lupta mult mai grea. Se batea pentru ceva, pentru viata lui ....si avea un advesar greu...leucemia. Nu a lasat niciodata impresia ca este descumpanit si nu a cautat alinarea si mila noastra. Isi traia viata , si continua sa creada in viitorul lui la fel ca oricare baiat de 20 de ani. Continui sa cred ca nu l-a invins leucemia...continui sa cred ca Dumnezeu avea nevoie de inca un inger acolo Sus ...si l-a chemat pe el...pe Mr. Nice Guy sau Awp|Bush pentru unii.
Nu te vom uita niciodata ...Dumnezeu să te odihneasca.


41 comentarii:

Adrian S. spunea...

D'zeu Să'l Ierte! A jucat in clanul meu şi era singurul care mai juca' cu numele "AwP-uL | Bush" Sper că intr-o zi ne vom revedea acolo sus sa ne salutam :) Cu bine Bush mi-ai fost un prieten pe cineste ... Odihneasca'se in PACE !!!

R0b3rt0 spunea...

Dumnezeul sa-l odihneasca :(

Anonim spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca in pace! R.I.P.

Anonim spunea...

dumnezeu sa te odihneasca

Anonim spunea...

ai grija de tn si de noi , R.I.P

Anonim spunea...

Dumnezeu sa il ierte:(

Anonim spunea...

L-am intalin la un singur meci, si si-a aratat valoarea.
Sper sa ii fie mai bine acolo unde e acum.

Anonim spunea...

Odihneste-te in pace prietene!
Condoleante familiei si cunoscutilor.Se zice ca Dumnezeu ii ia de partea sa pe cei mai buni oameni pentru a-L ajuta :(

Anonim spunea...

imi pare rau .. regrete eterne.. si Dumnezeu sa-l ierte

Anonim spunea...

Sincer chiar imi pare rau pt tine omule :( am 22 de ani imi pare rau ca nu ai mers mai departe alaturi de noi sa ne luptam in lumea asta..luptam la Counter-Strike dar mai mult cu viatza...Fii un inger bun si ai grija de familia ta si de cei dragi ..adio omule

Anonim spunea...

Dumnezeu sa`l odihneasca`n pace Era baiat bun :( Il stiam de mai bine de 2 ani tot de pe cs :(

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l ierte nu lam cunoscut personal dar se pare k in ultima vreme Dumnezeu ii ia la el pe oamenii buni(Marian Cozma pe care lam cunoscut personal)R.I.P

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca!:(pakat de tineretea lui!

Anonim spunea...

Dumnezeu sa il ierte :(

Anonim spunea...

Rest in peace Bush .. nu te vom uita ... black_Dog

Anonim spunea...

Odihneste'te in pace.
One love.

Anonim spunea...

Odihneasca.se in pace! ... =(( :-< :(

Anonim spunea...

Chiar ne pare rau de tine Bush .... black_dog macar sa te tina Doamne Doamne in palmele lui .. sa ne pazesti si pe noi =(( :((. inca odata odihneasca-se in pace. black_Dog

Anonim spunea...

dumnezeu sa-l ierte

Anonim spunea...

a fost o persoane linistita , un amic bun si un "rival" in cs tot timpul ,am jucat counter strike cu el de atatea ori ... knd am auzit mai devreme nu prea imi venea sa cred ... si totusi unii pleaca dintre noi prea rpd ... azi el , maine noi , poimaine altii ... asta e viata -> viata e scurta si trebe traita ... eu 1 sper ca acolo unde e , sa`i fie bine , dz sa`l odhineasca

costicla spunea...

Dumnezeu sa il ierte! Nu am avut ocaazia sa il cunosc personal! doar ce am jucat cs cu el... a fost un baiat ok! Imi pare rau :( Dr.Tunning

Anonim spunea...

Nu l-am cunoscut nici personal nici pe joc dar sincer imi pare rau ca sa dus dintre noi un Counter-Strike bun din kte am citi mai sus

Anonim spunea...

Dumnezeu sa`l ierte si sa aiba grija de el si de noi

Anonim spunea...

Dumnezeu sa`l odihneasca.....nu stiu unde am auzit de el....ori am jucat ori nuj...dar stiu ca am auzit mai demult.... [eu joc cs de 5 ani...deci poate poate...]

Dumnezeu sa il odihneasca !!!

cRn

Anonim spunea...

Dumnezeu sa il ierte si sa'L odihneasca :(

Anonim spunea...

Nu il cunosc personal, la fel ca multe persoane care comenteaza aici, il cunosc tot din joc..Juca pe serverul meu(mafya.ro), ne intelege-am bine, mai putin cand ma omora^^...Dumnezeu sa-l ierte ca a fost baiat bun, odihneasca'se in pace.

Anonim spunea...

realiatea este asta ...ne nastem ca sa murim , numai am cuvinte.....

Anonim spunea...

nu il cunosc personal,tot din cs ca majoritatea de aici,odihneascase in pace,acolo unde este el vom ajunge si noi."Bush sa ai grija de tine acolo unde esti,si cred ca vorbesc in numele la toti,ne pare rau" [asta cred ca a fost un "sut in fund" pentru noi,si sper ca pe viitor toti sa fim prieteni] inca odata odihneasca'se in pace robin.

Br@ini@C spunea...

Niciodata nu am stiu ca el se lupta cu boala!Intotdeauna parea plin de viata! Il cunosc ca si ceilalti de pe CS si imi pare foarte rau ca visele i s-au spulberat dintr-odata! Dumnezeu sa-l ierte ! Nu te vom uita niciodata !

Anonim spunea...

il stiam de vreo 2 ani de la cs...nu imi vine sa cred:(Dumnezeu sa-l ierte:( (bombonyka_r3a)

Anonim spunea...

MiLLeR l`am cunoscut si eu akum ceva timp pe awp bush..Dumnezeu Sa-L Odihneasca

Anonim spunea...

L3golass : imi pare sincer rau si am sperat sa fie o gluma proasta dar se pare ca nu a fost asa,sincere condoleante

Anonim spunea...

si eu am jucat cs q el... era un baiat de milioane.. regret ca nu l-am cunoscut... Odihneasca-se-n PACE (RIP)

Condoleantele mele familiei si prieteniilor
Cu respect DYAVOLO

Anonim spunea...

Am jucat si eu cs cu el..era un tip de nota 20.
Dumnezeu sa`l ierte :(

Anonim spunea...

Dumnezeu sa`l ierte ...

Anonim spunea...

Dumnezeu sa'l ierte..... ReL|Doz3R

Anonim spunea...

r.i.p.omule ..pacat de tinereteq lui

Anonim spunea...

GabrieL : Sincer ami pare Rau era un baiat de gasca de treaba Lam cunoscut tot asa ca voi doar in Cs dar sincer ami pare rau ca nu lam vazut mkr odata Dumnezeu sal ierte :(((

Anonim spunea...

Nu cred in cine stie ce forte superioare sau cine stie ce Dumnezei dar cred ca toti avem un destin caruia nu ne putem impotrivi , se pare ca si el a avut unul .. :)

Anonim spunea...

Odihneasca-se in pace.

Anonim spunea...

MIR666
Deci efectiv am raamaas socat acuma aiurea aam aflat deci nu-mi vine sa cred : dumnezeu sai fie alaturi laa fel ssi ingeri odicnestete in apaace

Trimiteți un comentariu

.