RSS

Rambo

Pe vremuri imi placea sa ma uit la astfel de filme. Adoram sa faca tata rost de o caseta video ca sa ma uit la Rambo , la filme cu ninja si la filme cu `batai`.
Nu conta ca auzeam numai vocea Irinei Nistor care era in stare sa dubleze si un caine care latra. Imi placea...si eram in stare sa ma uit la un film in fiecare zi ,chiar daca stiam toate fazele pe de rost.
Azi am incercat sa vad si eu Rambo...partea a 4-a . Ca in orice film cu eroi , il gasim retras undeva..departe. Si ca treaba sa fie treaba eroul nostru vrea sa uite de arme si de violenta...asta pana cand se intampla ceva...si nu poate sa stea linistit.
Asa ca ce face ? Se duce si impusca o tara intreaga...el eroul nostru de 50 de ani ,pensionat pe caz de boala.
Si cam asta a fost filmul ....oare o fi avut nevoie si de regizor ...nu prea ii vad rostul...oricum toti stim ca Rambo e seful,nu avea cine sa il invinga,poate doar Steven Segal.
Later Edit : Acum a inceput un alt film cu eroi ... Jet Li omoara cateva milioane de asiatici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu imi aduc aminte cu drag de vremurile cand vedeam pe VHS-uri inchiriate filme dublate in totalitate de celebra voce. :)

Anonim spunea...

Da...erau alte vremuri si ne bucuram din orice atunci..

Trimiteți un comentariu

.