RSS

Banc

Mohammed intra in clasa I
-Cum te numesti?intreba invatatoarea.
-Mohammed raspunse copilul.
-Aici suntem in Franta nu exista Mohammed.De acum inainte numele tau va fi Jean-Francois,ii raspunse invatatoarea.
Seara,ajunge Mohammed acasa.
-Cum a fost prima zi de scoala,Mohammed?il intreba mama.
-Numele meu nu e Mohammed,suntem in Franta,iar numele meu,acum,este Jean-Francois. -Aoleu,iti e rusine de numele tau,vrei sa ti faci de ras parintii,mostenirea,religia? Sa iti fie rusine Mohammed!!Dupa care ii trage o mama de bataie. Apoi mama il cheama pe sot,pt ai trage si el o mama de bataie.Merge a doua zi Mohammed la scoala.Cand il vazu invatatoare cu atatea vanatai pe el, il intreaba:
-Ce ai patit micutul meu Jean-Francois?
-Ei bine,dna invatatoare,la nici 2ore dupa ce am devenit francez am am fost atacat de 2 arabi..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.