RSS

Au fost si nu mai sunt....

Cu toti ne amintim de inceputurile muzicii dance in Romania...Prima trupa de care imi aduc aminte este T-Short ....imi placeau foarte mult, insa nu au rezistat prea mult.
Apoi imi aduc aminte de As XX ....imi placea foarte mult o melodie...Inima te cheama park se numea....dar din pacate au disparut si ei repede...iar dupa moartea unuia dintre baietii din trupa , fata a fost probabil atat de socata incat s`a apucat de manele...pe sistem tata.
Apoi a aparut 3SE....wow..nebunie..mi`am cumparat primul lor album...avea 10 piese park...insa toate erau invatate pe de rost...Mi`au placut...doar la inceput...au mai scos vreo 10 albume, dar park lumea era deja plictisita de ei ( deja prindeam si noi MTV`ul )
Mai va aduceti aminte de Genius ? Daaa....baietii aia 2 si cu fata aceea care cantau despre Orasul trist... trupa aia care canta atunci prin 96-97 despre telefoanele GSM(!) ....tari oamenii...insa doar pt. timpul ala...acum s`au dus si ei...ar fi cam ciudat k la 33-34 de ani sa cante Ola ola e..Macho man..parerea mea ;)
Ce vremuri....cand a aparut Atomicul...toata vara se dadeau melodii numai despre mare , soare si fete. Apareau baietii de la Body&Soul si toate fetele erau in extaz....apoi canta si Latin Express trupa in care s-a lansat Pepe...apoi apareau fetele de la Andre..care la 14 ani ale lor deja se gandeau la ....viata :)
Mai vreti exempe ? Angels,Boombastic,Viva,Bere Gratis , Cassa Loco , Akcent ,Pops ,Asia ,Bliss,Exotic ,Double D ,Candy...si lista poate continua...
Acum ascultam Simplu ,Morandi , Fly-Project , Dj Rynno, Blaxy Girls....oare peste 10 ani ne vom aduce aminte la fel de ei ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.